Tuesday, January 22, 2008

Otroligt vad tiden gar

Jag fattar inte att det redan ar tva veckor sen jag var till New York med familjen. Det kanns inte som det. Jag saknar dem redan ocksa. Inte alls roligt det ju, men ikvall borjar skolan pa allvar sa det ska bli skont att ha nat att gora igen. Det ar skont att vara ledig fran skolan och sadar, men det kanns nog battre att ga i skolan anda. Det ar pa nagot satt skont att vara upptagen hela tiden, att ha nat att gora. Det kanns inte som att jag bara gar och slosar bort tid da. Jag gor ju faktiskt nanting.

Och sa ar det bara lite drygt 4 manader tills jag aker hem igen. Yes! Jag tycker om att aka hem lite da och da. Det gor att saker och ting kanns lattare for ett tag. Det ar bara jobbigt att aka tillbaka igen, men inte sa jattejobbigt. Mest i borjan, precis nar vi lamnar Sverige. Nar jag sen kommer in i mitt vardagsliv har igen sa kanns det battre aven om jag tanker pa familjen hela tiden.

Ibland far jag sa daligt samvete for att jag inte hinner prata med dem pa nagra dagar. Det ar inte for att jag inte tanker pa dem, utan for att tidsskillnaden ar som den ar och att tiden helt enkelt inte racker till.

Jaja, nu ska jag dricka mitt morgonkaffe. Sen ar det dags att hoppa in i duschen och sen maste jag nog tvatta lite klader. Inget jag garna gor, men det behovs faktiskt ibland :P

1 comment:

Bitten said...

Vi tänker på dig varje dag också! /Mamma