Thursday, January 17, 2008

Borjan

Sa, da var det val dags att borja blogga da eftersom alla andra gor det. Maste ocksa "skriva av mig lite", men det blir nog inga djupa filosofiska tankar har inte. Nope, det hade jag inte tankt. Jag vill bara kunna skriva om allt annat som ar viktigt for mig, men antagligen inte for nagon annan. Det lar bli en del om dumma amerikaner for det finns det en hel del har.. Som de som tror att de vet allt om Sverige bara for att de har varit till IKEA, eller for att de har atit Swedish meatballs. Men guess what!? sager jag. Swedish meatballs ar inte alls samma sak har som kottbullarna i Sverige, for i Sverige ater vi dem med potatis och lingon, inte med nan konstig brunsas (som ska likna graddsas) over spagetti. Det ar bara en av sakerna jag stor mig pa. Fler saker ar det som ar irriterande och fler lar det bli ju langre jag stannar i det har landet, men jag har inte tid att skriva om allt har och nu. Nu ar det namligen dags for middag for M kom just hem och L har snart middagen fardig.

1 comment:

Bitten said...

Tack för upplysningen om vad restaurangen heter. :)