Friday, March 21, 2008

Jag blir galen!

Varfor ska det vara sa dyrt att flyga? Jag vill aka hem nar lillasyster tar studenten sa jag haller pa och kollar flygbiljetter fran NYC till Stockholm. Det ar inte roligt kan jag tala om. Den billigaste just nu kostar 906 dollar, vilket ar liiiiite for mycket for mig. Jag borjade kolla i januari redan for jag tankte att de kanske var billigare da, men icke. Har kollat sen dess och de gar ner lite ibland, men sen gar de upp lite, och sen ner och sen upp. Det skiljer sig inte sa mycket heller mellan uppgang och nedgang, bara runt 30-40 dollar. Det kanns jobbigt bara, jag vill sa garna att priserna ska ga ner och det ar darfor jag har envisats med att inte boka an. Antagligen maste jag nog boka snart anda for studenten ar ju trots allt i borjan av juni. Ska bara vanta ett par veckor till och hoppas pa att priserna gar ner lite under den tiden. Yeah right! Som att det verkligen kommer att ske..

1 comment:

Bitten said...

Vi kan väl bara hoppas att priserna sjunker.