Friday, February 29, 2008

Antligen lov!

Nasta vecka har jag spring break. Det ar inte ens nastan var, men det ska bli skont med lite ledigt i alla fall. Jag kommer dock inte vara helt ledig eftersom jag fortfarande maste jobba, men det ar ju sa det ar.

Jag alskar fredagar forresten (precis som alla andra ocksa gor). Det ar sa skont att sluta jobba och sen sitta vid datorn en stund. Och sen mitt i natten efter jobbat kommer ju B och plockar upp mig ocksa for att jag sedan ska kunna tillbringa helgen hos honom. Det ar skont att komma ifran lite.
Den har helgen har jag inget inplanerat, men det kanns bra faktiskt. Har varit lite hektiskt de senaste veckorna med skolan och allt. Ungarna jag tar hand om har dessutom varit sjuka, och det har deras mamma ocksa varit (mer sjuk an vanligt, menar jag). Det ar pafrestande att vara runt sjuka manniskor hela tiden, nastan lite deprimerande.

Men men, inga sana tankar nu! Det ar fredag och jag har en hel helg att se fram emot. Skont det.

1 comment:

Bitten said...

Ha det så skönt älskling!